تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:34 | نویسنده : امیر محمد سپهری

ملا حسن، ولیعهد مراکش امروز در کنار ستارگان رئال مادرید عکس گرفت!

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/1419105532_extras_noticia_foton_7_0.jpg



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:33 | نویسنده : امیر محمد سپهری

ایسکو گفت که رئال مادرید از قهرمانی در جام باشگاه های جهان خرسند است و افزود :” هواداران خوشحال هستند چرا که این یک جام مهم بود. تیم به خاطر عملکردش لیاقتش را داشت.”
سن لورنزو :” آنها سعی کردند که با اعتراض ، وقت کشی و خطا بازی را در بیاورند اما می دانستیم که باید چه کار کنیم. باید در سال 2015 به پیروزی ادامه بدهیم.”



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:32 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید در مقابل سن لورنزو یک قهرمانی ارزشمند و شیرین دشت کرد.
سال جادویی
هیچ کس بیشتر از ما امسال جام نبرد. این رئال مادرید فقط جام باشگاه های جهان را کم داشت و آن را به تالار افتخارات برنابئو اضافه کرد، جایی که در دنیا بزرگترین است. این تیم آماده تقابل با چالشهاست و با قوای ذهنی و بدنی که شایسته یک تز دانشگاهی است، به اهدافش می رسد. 22 پیروزی پیاپی کسب کردیم و دو برد تا رکورد گیسن فاصله داریم. یک چهارگانه شیک با دسیما، سوپرجام اروپا، کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان بدست آوردیم. آنچلوتی و شاگردانش با استقامت و بردباری و حضور در بالاترین سطح توانستند که به جلو حرکت کنند. در این جشنواره گل جای خالی گلهای رونالدو حس نشد. او هر چند که گل نزد اما رئال توانست که حریفانش را در هم بکوبد. مدیر سن لورنزو اشتباه کرد. رئال مادرید لابی بلد نیست بلکه درون زمین کارش را می کند. آنها پاپ را هم داشتند اما رئال مادرید همان طور که راموس گفت ، تیم خداست.

هواداران رئال مادرید
مثل یک هوادار عادی از این قهرمانی لذت بردم. دو ساعت قبل از فینال در جمع عوداران کازابلانکایی بودم. همه چیز منظم بود. پنجطبل بزرگ ریتم ترانه دسیما که توسط ردوان ساخته شده بود را می می نواختند و همه آهنگ معروف را می خواندند. شعار دیگرشان هم این بود :” رئال از چشمانم دور است اما به قلبم نزدیک است.” مادریدیسمو بودن آنها همیشه در خاطرم می ماند. وقتی کروس کرنر را فرستاد همه راموس را با قلبشان تشویق کردند. تارزان کاماس به اتسمان مراکش سفر کرد تا یک گل دیگر بزند و رئالی ها را خوشحال کند.در لیسون این کار را کرد و دیشب هم تکرارش کرد. راتموس اسطوره هوداران است و طبیعی بود که بهترین بازیکن جام باشگاه های جهان شود.

کاسیاس
در نیمه دوم نوبت او بود. کل سکوهای مراکشی صدا زدند :” ایکر ، ایکر” و هیجانشان را نشان دادند. اگر بازی یک ساعت دیگر طول می کشید، ایکر کاسیاس درخواست ملیت مراکشی می کرد. از جام جهانی آفریقای جنوبی تا کنون این قدر مورد تشویق قرار نگرفته بود .از هوادارانی که یکصدا او را تشویق کردند متشکرم.



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:31 | نویسنده : امیر محمد سپهری

سرخیو راموس به شکلی منحصربفرد در فینال حاضر شد. او از زمانی که آن ضربه سر تاریخی را در لیسبون زد نمی خواست این فینال را از دست بدهد. شاید برخی فکر کنند که اشتباه کرده است که در مقابل یک حریف کوچکتر ریسک کرده است اما بازیکن ندوسی نمی خواهد از هدفش دور شود. شاید نقط ضعف و قوتی داشته باشد اما راموس بهترین مدافع وسط دنیاست. زندگی با او راحت تر است. سرجیو کل وجودش را درون زمین می گذارد

در لحظات شیرین همه چیز آسان تر است اما بازیکن کاماسی با حرکات و پرش های بی نظیرش نقش مهمی در این نتایج داشته است. این مدافع شهامتش را داشته تا تیم را به جلو بکشد و تیمی که مربی سابقش روحیه اش را ویران کرده عوض کند. سرخیو راموس میراث یرئال است و پرز می داند که ارزش نقل و انتقالاتی او با هیچ کس قابل مقایسه نیست ، اوبهترین مدافع وسط دنیاست.



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:31 | نویسنده : امیر محمد سپهری

فیکس شدن ایسکو و خامس رودریگز در مراکش نوید یک هماهنگی خود را در خط حمله مقابل سن لورنزو می داد. هر دو بسیار متحد و خوب بازی کردند. اما خر بد این بود که رئال علیرغم بهبود تدافعی با حضور این دو در کارهای هجومی مشکل داشت. رونالدو کاملا گم شده بود و خنثی شده بود. بدین ترتیب او خنثی بود، بنزما پر اشتباه و البته بیل در خدمت تیم.

کریس رونالدو بازی خوشحالی نداشت. در نیمه دوم هم بهترین عملکردش را نداشت. سن لورنزو توانسته بود او را مهار کند. رونالدو چهار شوت زد که فقط دو تایش به چارچوب بود. این آمار در سطح رونالدو نیستند.او 4 دریبل و فقط 27 پاس سالم داشت.



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:30 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رونالدوی برزیلی با پسرش رونالدو پلی استیشن بازی کرد. او که رئال مادرید را انتخاب کرده بود با نتیجه 7-1 بر بارسلونا غلبه کرد!

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/Ronaldo-se-jacto-en-su-Instagr_54422661977_54115221157_400_640.jpg



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:28 | نویسنده : امیر محمد سپهری

انتخاب جنجالی والتر لوپز در بازی دیشب باعث شد که نگاه ها روی او باشد. لوپز البته بازی را طور یپیش برد که فیفا می خواست. بازی در ابتدا خیلی دغ و جنجالی بود. او می خواست که باد این قضیه را بخوابد. سن لورنزویی ها به او فشار می آوردند اما او آرام بود و حتی به فحاشی بازیکنان تیم آرژآنتینی هم واکنشی نداشت.

از نظر کارت زردها، والتر لوپز بازی را در نیمه اول تحت کنترل داشت اما در نیمه دوم هیجان بازی کم شد. او بارها از اخراج چندین بازیکن سن لورنزو مثل کامنمان و بارینتوس امتناع کرد.

در دقیقه 12گرت بیل در محوطه جریمه سرنگون شد و در دقیقه 72 نیز کریم بنزما له شد. هر دو صحنه باید پنالتی گرفته می شد که داور آنها را ندید.

در دقیقه 45 شوت رونالدو به دست کانمان خورد و خطا بود اما پشت محوطه جریمه. در دقیقه 77 بنزما ادعا داشت که کانمان خطا کرده اما یک برخورد ساده بود.



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 1:7 | نویسنده : امیر محمد سپهری

روند گلزنی های سرخیو راموس در سال 2014، از دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ، آغاز شد. او در آن دیدار دو گل زد تا یکی از بهترین پیروزی های چند سال اخیر رئال مادرید رقم بخورد.
او سپس حساس ترین گل یک دهه اخیر رئال مادرید را در فینال لیسبون و در دقیقه 93، وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد تا کهکشانی ها به لطف این گل، بتوانند لا دسیما را فتح کنند.
درخشش سرخیو راموس در جام باشگاه های جهان هم ادامه پیدا کرد و او در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها مقابل کروز ازول مکزیک بار دیگر موفق به گلزنی شد و سرانجام، در دیدار امشب مقابل سن لورنزو در فینال جام باشگاه های جهان، در حالی که ستاره های خط حمله رئال در گلزنی توفیقی نداشتند، بار دیگر با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا در فتح یک جام دیگر هم نقشی تعیین کننده داشته باشد. مطمئنا راموس بعدها از سال 2014 به عنوان یکی از بهترین سال های دوران حرفه ای اش یاد خواهد کرد.


 

 

 



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 1:4 | نویسنده : امیر محمد سپهری

شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و توانستند به یک پیروزی راحت دست پیدا ‏کنند.‏
همان طور که انتظار می رفت، بازی با برتری رئالی ها آغاز شد و در مقابل بازیکنان سن لونزو تلاش می کردند تا با خطاهای پیاپی، ‏روند حملات حریف را دچار اختلال کنند. همین مسئله باعث شد تا در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی، داور دو بار به بازیکنان سن ‏لورنزو کارت زرد نشان بدهد.‏




اما تلاش تیم آرژانتینی برای بسته نگه داشتن دروازه اش تنها تا دقیقه 37 پایدار ماند و سرخیو راموس، روی ضربه کرنر تونی ‏کروس، با یک پرش بلند و ضربه سری تماشایی، رئال مادرید را 1-0 پیش انداخت.‏
در آخرین ثانیه های نیمه اول، مصدومیت مارسلو، باعث شد تا کارلو آنچلوتی در همان نیمه اول اول تعویضش را انجام بدهد و ‏فابیو کوئنترائو را به بازی بفرستد. این در نهایت با تک گل سرخیو راموس به پایان رسید.‏




رئالی ها نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و خیلی زود توسط گرت بیل به گل دوم رسیدند. ستاره ولزی با پاس ایسکو، در داخل محوطه ‏جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای نه چندان محکم، دروازه حریف را باز کرد. روی این گل، اشتباه دروازه بان سن لورنزو هم ‏موثر بود. ‏
بعد از این گل، رئالی ها به حملات شان ادامه دادند اما نتوانستند به گل های بیشتر برسند. در دقایق پایانی، سن لورنزو تا اندازه ای ‏بازی را در دست گرفت اما بازیکنان این تیم توان عبور از خط دفاعی رئال را نداشتند تا در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان ‏برسد و رئال عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان را به دست آورد. ‏



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 1:57 | نویسنده : امیر محمد سپهری

تبریک رئال مادرید قهرمان جام باشگاه های جهان شد

 

رئال با برد مقابل سنلورنزو با نتیجه دو بر صفر توانست برای اولین بار جام باشگاه های جهان را دشت کند.



تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 1:56 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مارسلو به علت مصدومیت بازی میان رئال مادرید و سن لورنزو را ترک کرد.

مدافع برزیلی رئال مادرید در دقیقه 43 به علت مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به کوئنت رائو داد.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 23:51 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید باز هم با ضربه سر طلایی سرخیو راموس توانست که در یک نیمه مقابل سن لورنزو پیروز شود.

رئال مادرید در این بازی خوب کار کرد اما داوری به طور مشخص تحت تاثیر جو سازی سن لورنزویی ها بود و یک پنالتی که رونالدو آن را به دست آورد هم گرفته نشد.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 23:44 | نویسنده : امیر محمد سپهری

نیمه اول بازی رئال و سن لورنزو تمام شد و رئال توانست که یک بر صفر از حریفش پیشی بگیرد و آن هم با گل سر طلایی یعنی راموس.

 

نیمه دوم هم با گل بسیار زیبا گرت بیل و اشتباه بچگانه دروازه بان سن لورنزو به اتمام رسید و رئال برای اولین بار فاتح جام باشگاه های جهان شد.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 19:12 | نویسنده : امیر محمد سپهری

لئو فرانکو، دروازه بان سابق اتلتیکو مادرید در حال حاضر دروازه بان نیمکت نشین سن لورنزو آلماگروست.

وی گفت :” شانس های خودمان را داریم. سطح خوبی داریم. تلاشمان را خواهیم کرد. مسلما همه چیز بسته به تلاش ما خواهد بود. باید گوش به زنگ باشیم و از فرصت هایمان استفاده کنیم.”

وی افزود :” دوست داشتم راموس در رئال مادرید نباشد چرا که بازیکن خیلی مهمی است و در فینال ها به دنبال پیروزی است. ایکر کاسیاس نیز همیشه یک الگو بوده است. برنده ترین دروازه بان تاریخ فوتبال اسپانیاست.”



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 19:9 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید امشب می تواند بیستمین جام بین المللی خود را کسب کند و با میلان برابری کند. کاسیاس امشب به سومین بازیکن تاریخ رئال می شود که پس از رائول و سانچیش به 700 بازی می رسد.

54 جام
امشب 54مین دوره جام بین قاره ای برگزار می شود. اروپا 27 بار قهرمان شده و آمریکای جنوبی 26 بار . در جام باشگاه های جهان این یازدهمین دوره خواهد بود. 43 دوره جام بین قاره ای برگزار شده بود.

آرژانتین مقابل اسپانیا
این چجهارمین فینال آرژانتینی و اسپانیایی خواهد بود. در سال 1975 اتلتیکو بر ایندپندینته غلبه کرد، در سال 2000 بوکا بر رئال غلبه کرد و در سال 2009 بارسا توانست استودیانتس را شکست بدهد.

سه جام
اگر رئال امششب پیروز شود، با میلان از نظر شمار جام های بین قاره ای برابری می کند (چهار تا) . بوکا، پنیارول، بایرن، اینتر، ناسیونال مونته ویدئو و سائوپائولو با سه جام در رده های بعدی هستند.

سن لورنزو
هفتمین باشگاه آرژانتینی خواهند بود که پس از بوکا، ایندپندنیته، ریور ، ولز ، استودیانتس و راسینگ شانس قهرمانی دارند. آرژانتین می تواند از برزیل (فلامنگو، گرمیو، سانتوس، سائوپائولو، کورینتیانتس و اینترناسیونال پیشی بگیرد. رکورد اروپا در اختیار اتلتیکو، بارسا و رئال از اسپانیا و میلان، اینتر و یووه از ایتالیا با سه جام است.

بیستمین
این بیستمین جام بین المللی رئال پس از ده جام باشگاه های ارومپا، دو جام یوفا ، دو سوپرجام اروپا، سه جام بین قاره ای و دو کوپا لاتینا خواهد بود. رئال از بارسا پیشی می گیرد و با میلان برابری می کند.

چهار تا در یک سال
رئال می تواند برای اولین بار در تاریخ خود در یک سال میلادی چهار جام ببرد : کوپا ، چمپیونزلیگ و سوپرجام اروپا را پیشتر بردند. امسال 50 پیروزی (81 درصد) کسب کردند و 176 گل زدند (2.8 به طور میانگین). سن لورنزو در سال 2014 فقط 23 برد (41 درصد)، 66 گل زده (1.2) در 56 بازی داشت.

دو نسخه
فقط پنج تیم (چهار تا اروپایی و یکی آمریکای جنوبی) هم جام باشگاه های جهان و هم جام بین قاره ای را برده اند : میلان، بایرن ، اینتر ، یونایتد و سائوپائولو. رئال می تواند به آنها ملحق شود.

کریس رونالدو
لالیگا، کوپا، سوپرجام داخلی، جام باشگاه های اروپا، جام باشگاه های جهان، توپ طلا و کفش طلا را با یونایتد برد و این بار می تواند همین کارنامه را با رئال داشته باشد. بدین ترتیب او تنها بازیکن تاریخ فوتبال خواهد بود که در دو باشگاه مختلف این هفت عنوان را کسب می کند.

700 بازی
ایکر کاسیاس تبدیل به سومین بازیکن تاریخ رئال می شود که به رکورد 700 بازی می رسد. رائول با 741 و سانچیس با 710 بازی پیش از او قرار داشتند. 491 بازی در لالیگا، 40 بازی در کوپا، 13 بازی در سوپرجام اسپانیا، 146 بازی در جام باشگاه های اروپا ، سه بازی در سوپرجام اروپا، دو بازی در جام بین قاره ای و چهار بازی در جام باشگاه های جهان انجام داده که در این مدت 477 برد، 122 تساوی و 130 شکست کسب کرده است. این تیم 720 گل خورده و در 255 بازی کلین شیت کرده است. به جز رئال فقط یک بازیکن در کل تاریخ باشگاهی از 700 بازی در یک تیم گذشته است : ژاوی با 740 بازی در بارسلونا.

کاسیاس رکورد
ایکر می توند امروز تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شود که لیگ، کوپا، سوپرجام اروپا، جام باشگاه های اروپا، سوپرجام داخلی، جام بین قاره ای ، جام باشگاه های جهان و همه افتخارات ملی به عنوان یک باشگاه اروپایی را بره است. کافو هشت تا از این 9 جام را برد (کوپا آمه ریکا به جای یورو) اما هرگز در یک جام حذفی ملی یا در برزیل ، اسپانیا و ایتالیا قهرمان نشد. ایکر به استثنای جام بین قاره ای همه این جامها را به عنوان کاپیتان برده است.

جامهای سن لورنزو
برای سن لورنزو این چهارمین جام بین المللی خواهد بود. پیشتر آنها لیبرتادورس، جام آمریکای جنوبی و جامب مرکاسور را برده اند.

خامس گلزن
خامس امسال در لالیگا، کوپا ، سوپرجام اسپانیا و چمپیونزلیگ گل زده است. اگر امشب گل بزند تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ رئال می شود که در پنج جام در یک فصل گل می زند. گوتی در فصل 03-2002 نفر دیگر بود. کریستیانو هم امروز اگر گل بزند و در کوپا نیز که هنوز در آن بازی نکرده گلزنی کند به رکورد گلزنی در پنج بازی دست می یابد.

آنچلوتی
ششمین مربی با سه فینال جام بین قاره ای یا جام باشگاه های جهان است. بیانکی با چهار ، گواردیولا ، زوببدیا، بنیتز و روبرتو فریرو با سه جام بین قاره ای نفرات دیگر هستند. او دومین نفری خواهد بود که پس از گواردیولا حداقل دو بار جام باشگاه های جهان را می برد.

فینال ها
این 19مین فینال دوران مربیگری آنچلوتی است. از 18 تای قبلی 13 تا را برد و پنج تا را باخت ( چهار تا را با پنالتی و یکی را در سوپرجام اسپانیا در سال 2014 با فاصله سک گل).

بهترین بازیکن
از زمانی که جایزه بهترین بازیکن فینال اهدا می شود (1981-2013) فقط یک فوتبالیست اسپانیایی آن را برده است : رائول در سال 1998. دکو تنها بازیکن تاریخ فینال است که بدون حضور در تیم برنده جایزه بهترین بازیکن را برد. فقط یک بازیکن در این مسابقات هت تریک کرده است : پله مقابل بنفیکا در سال 1962

کروس
41 بازیکن جام بین قاره ای را در دو سال پیاپی برده اند (همیشه با یک تیم) اما کروس اولین بازیکنی خواهد بود که در دو تیم متفاوت می تواند دو سال پیاپی این عنوان را ببرد.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 19:8 | نویسنده : امیر محمد سپهری

امروز بیش از 400 کانون هواداری رئال مادرید در مراکش میزبان پرز بو بوتراگوئنو بودند. در ابتدا قرار بود مودریچ هم بیاید اما ترجیح داد در هتل بماند.

بوتراگوئنو گفت :” مراکش مثل خانه ما بوده است”: تا به هواداران روحیه بدهد. در این مراسم هر 9 کانون هواداری رئال در مراکش حضور داشتند و رونالدو نیز مرود تشویق قرار گرفت.

پرز نیز به زبان فرانسوی صحبت کرد و گفت :” همه مراکشی ها شیفته رئال هستند و از آنها متشکریم. هواداران در این جا انرژی خاصی به ما می دهند. امیدواریم که جام باشگاه های جهان که آن را کم داریم هم به ویترین افتخاراتمام اضافه شود. در مقابل کروز آزول انگار در برنابئو بودیم نه در مراکش.”



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 19:7 | نویسنده : امیر محمد سپهری

زوج کریم بنزما و کریس رونالدو در این فصل عالی کار کرده اند و درخشیده اند.کریس رونالدو در مقابل بیلبائو، گرانادا، وایکانو و مالاگا به کریم بنزما پاس گل داده است.

ستاره فرانسوی نیز مقابل گرانادا، ویارئال ، آلمریا و بازل به رونالدو پاس گل داده تا به نوعی این دو برای هم هشت گل ساخته باشند.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 19:5 | نویسنده : امیر محمد سپهری

زمان و ساعت دو تا از بازیهای رئال مادرید مشخص شد. رئال مادرید در روز یکشنبه 28 دی ساعت 14:30 به مصاف ختافه می رود.

بازی هفته بیستم رئال مادرید نیز در روز 4 بهمن ساعت 18:30 مقابل کوردوبا در آرکانخل برگزار می شود که رئالی ها به دنبال کسب نتیجه ای ایده آل خواهند بود.

نکته منفی این برنامه این است که فاصله بازی رئال و ختافه و بازی برگشت ب اتلتیکو کمتر از 72 ساعت است و به نوعی سازمان لیگ می خواهد که تا جایی که می تواند رئال را زیر منگنه قرار بدهد.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 19:4 | نویسنده : امیر محمد سپهری

در هفت دوره اخیر همیشه قهرمان جام باشگاه های جهان یک اروپایی بوده و رئال مادرید انشالله می خواهد این روند را تداوم بخشد.

در حقیقت سال گذشته نیز بایرن مونیخ قهرمان این مسابقات شد و رئال در تلاش است تا روند را حفظ کند.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 16:44 | نویسنده : امیر محمد سپهری

سرخیو راموس در مجموع یک مدافع گلزن است. او شش گل در دوران فوتبال خود را بیش از بقیه گلهایش دوست دارد.
1- گل به اتلتیکو مادرید در فینال لیسبون :” همچنان وقتی به صدای گل لیسبون گوش می دهم موهایم سیخ می شود”
2- پنالتی چیپ مقابل پرتغال :” دل بوسکه می دانست که کمی دیوانه هستم و ممکن است دست به چنین کارهایی بزنم. پس از پنالتی مقابل بایرن حرفهای زیادی زدند و می خواستم این گونه جبران کنم.”
3- گل به بارسا در لالیگای 2013 :” از خط دفاع جلو آمده بودم. آن گل را به خانواده و نامزدم تقدیم می کنم. در یک لحظه مشکل گل زدم و بازوبند کاپیتانی را بوسیدم.”
4- گل به کاسیاس با پیرهن سویا :” انگیزه زیادی داشتم. کاشته زدن را دوست دارم. ”
5- گل ملی در راه یورو 2008 :” یک صحنه بی نظیر بود که کل تیم رویش کار کرده بودند. این گل آغاز راه موفقیت های زیاد تیم ملی اسپانیا بود.”
6- جام باشگاه های جهان مقابل کروز آزول:” اولین گل بازی را زدم. جام باشگاه های جهان خیلی مهم است.”



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 16:36 | نویسنده : امیر محمد سپهری
ایکر کاسیاس جوراب هایش را به یکی از تدارکاتچی های کروز آزول در بازی سه شنبه گذشته اهدا کرد. در حقیقت ایکر کاسیاس پیش از این پیراهنش را به یکی از کروز آزولی ها داده بود و به همین خاطر ناچارا جورابش را به این تدارکاتچی داد.

تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 16:36 | نویسنده : امیر محمد سپهری
ویگو مورتنسن، بازیگر آرژانتینی از هواداران سرسخت رئال مادرید و سن لورنزواست و در جام باشگاه های جهان به عنوان حامی باشگاه ارژانتینی حضور دارد. وی گفت :” از چهار سالگی با سن لورنزو آشنا شدم.جام نمی بدرند اما بسیار تماشایی بازی می کردند. من از معدود هوادارانشان در مدرسه بودم چرا که بقیه طرفدار ریور بودند. ” مورتنسن در مورد بازی امشب گفت :” این یک بازی تاریخی است اما من صادق هستم. هوادار رئال مادرید هستم اما در بازی امشب حامی سن لورنزو ، تیم کودکی ام خواهم بود. رئال را از دهه هفتاد می شناسم. اگر آنها پیروز شوند زیاد هم حس بدی نخواهم داشت اما اگر سن لورنزو پیروز شود حسم بهتر است. احمالش هست که رئال به آسانی ببرد اما سن لوررنزو می خواهد پایا پای بجنگد. ما بودجه 500 میلیونی نداریم و بازیکنان مهمی در لیبرتادورس مثل پیاتی و رومانیولی را از دست داده ایم. اگر رئال دو ، سه بازیکنش را از دست بدهد اتفاقی برایشان نمی افتد. این دو باشگاه دو دنیای متفاوت است. اگر رئال زود گل بزند، بازی را خواهد کشت.”

تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 15:35 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کریم بنزما دیروز 27 ساله شد و امشب می خواهد با قهرمانی و شاید گلزنی کادوی خود را دریافت کند. کریم نه تنها سطح بی نظیری داشته است بلکه در یکی از بهترین دوره های فوتبالش به ثمر می برد.

کریم در این فصل 14 گل زده و یازده پاس گل داده که آمار درخشانی بوده است. حالا هیچ کس نمی تواند به او انتقاد کند و عملکردش به حد کافی خوب بوده است. کریم امشب می خواهد برای اولین بار برای رئال مادرید در یک فینال گل بزند.

 



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:29 | نویسنده : امیر محمد سپهری

نستور گوروسیتو ، مربی باشگاه آرژنتینوس جونیور گفت که سن لورنزو نباید اجازه بدهد که کریس رونالدو شوت رابونا بزند.

وی گفت :” سن لورنزو با چاقو در دستانش بازی می کند اما این بازی برای رئال مادرید مثل همه بازیها خواهد بود. اگر کریستیانو رونالدو مثل بازی با کروز آزول رابونا بزند باید پایش را قطع کنند!”



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:27 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کریستیانو رونالدو نماد تبلیغاتی شرکت ساکور برادرز شد.

cr7_fb



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:23 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال با برد قاطع نماینده مکزیک قدم به فینال میگذارد و تیم آرژانتینی با غلبه بر اوکلند سیتی نیوزیلند . سنلورنزو در مقابل حریف نیوزیلندی نمایش چندان مناسب و مقتدرانه ای نداشتند . برتری 2 – 1 آنها در حالی به دست آمد که در دقیقه 47 گل اول را به ثمر رسانیدند ، در دقیقه 67 بازی مساوی شد و بالاخره در دقیقه 93 توانستند گل پیروزی را بزنند .

در بازی سن لورنزو چند نکته مشهود بود : اول استفاده از سیستم 1-3-2-4 (1-5-4 در دفاع ) ، دوم بازی در گیرانه ( پنج کارت زرد ) ، سوم اینکه چندان در حفظ توپ موفق نیستند یا شاید میخواهند حریف صاحب توپ باشد زیرا قدرتشان در ضد حمله است (تنها 40% مالکیت توپ ) . اما نکته اینجاست که با اینکه مالکیت توپ با قاطعیت در دستان نماینده نیوزیلند بوده (60%) ، با این وجود تقریبا تمامی آمار هجومی بازی به نفع سن لورنزو بوده است :

آمار هجومی بازی سن لورنزو اوکلند سیتی
شوت 12 8
شوت در چهار چوب 7 2
دقت شوت 58% 25%
شوت از داخل محوطه جریمه 10 2
شوت از خارج محوطه جریمه 2 6

 

این آمار تیم آرژانتینی یعنی مالکیت توپ کم ، بازی درگیرانه ، استفاده از ضد حمله و تجمع در دفاع ( شوت خارج از محوطه جریمه اوکلند سیتی سه برابر است) ما را یاد سبک بازی اتلتیکو مادرید با مربی آرژانتینیش می اندازد.

سن لورنزو در لیگ کشورش چندان شرایط جالبی ندارد :

آمار در لیگ سن لورنزو رئال مادرید
تعداد بازی 19 15
رتبه در جدول 8 1
امتیاز 26 39
گل زده 26 55
گل خورده 22 13
تفاضل گل 4 42
میانگین امتیاز 1.4 2.6
میانگین گل زده 1.4 3.7
میانگین گل خورده 1.2 0.9

 

آمار برتری قاطع رئال را پیش بینی میکند (4-1 با روش محاسبه بنگاه های شرط بندی ) اما فینالها همیشه شرایط خاص خود را دارند ، تیم آرژانتینی تیم سخت کوشی است و باید مراقب دفاع چند لایه و ضد حملات آنها بود .

 



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:21 | نویسنده : امیر محمد سپهری

این روزها هواداران مانوئل نویر آلمانی به شدت برای رئال مادرید و کریس رونالدو شاخ و شانه می کشند اما حقیقت این است که این دروازه بان حتی در بهترین روزهای عمر فوتبالی خود هم نمی تواند با نیمی از بهترین سطح ایکر کاسیاس مقایسه شود. کاسیاس مردی است که همیشه با واکنش های معجزه آسایش شناخته می شود اما نویر کسی است که می توانست فینال جام جهانی را با حرکت وحشیانه خود روی هیگوائین خراب کند و شاید اگر داور عدالت را اجرا می کرد، او اخراج می شد و تیمش را در مهمترین بازی عمرش ده نفره می کرد.

به هر روی این ویدئو مربوط به بازی بایرن و ماینز است، زمانی که دروازه بان آلمانی یک گل لایی خنده دار را دریافت می کند.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:17 | نویسنده : امیر محمد سپهری

روز پنجشنبه 2500 هوادار رئال مادرید در مراکش در یک مراسم تبلیغاتی شرکت کرده بودند.

1418938707_187083_1418939212_album_grande

1418938707_187083_1418939166_album_grande

1418938707_187083_1418939165_album_grande

1418938707_187083_1418939164_album_grande

1418938707_187083_1418939163_album_grande

1418938707_187083_1418939162_album_grande

1418938707_187083_1418939161_album_grande

1418938707_187083_1418938769_album_grande

1418938707_187083_1418938768_album_grande

 



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:14 | نویسنده : امیر محمد سپهری

لوکاس سیلوا ، بازیکنی که حرف و حدیث هایی در مورد پیوستنش به رئال مادرید وجود دارد امیدوار است که هر چه زودتر راهی برنابئو شود.

وی گفت :” از اخباری که در هفته های اخیر منتشر شد ، شگفت زده و خوشحال شدم. این که باشگاهی مثل رئال مادرید مرا بخواهد یک افتخار است. حالا در تعطیلات هستم و سعی می کنم به این مسائل فکر نکنم. وکیلم در صورتی که اتفاقی بیافتد به من خبر می دهد.فعلا بازیکن کروزیرو هستم و ذهنم روی این تیم منعطف است.”

لوکاس سیلوا افزود :” بازی کردن برای رئال یک رویاست و این را کتمان نمی کنم. برای من افتخاری است که به این تیم ملحق شوم اما برای این کار باید باشگاه ها به توافق برسند و من فقط می توانم منتظر بمانم. برای این که حالا به رئال مادرید ملحق شوم یا در تابستان اولویتی قائل نیستم. فعلا باشگاه ها باید به توافق برسند. اگر قرار باشد حالا این انتقال انجام شود آماده خواهم بود. اگر قرار باشد تا تابستان بمانم هم راهکار خوبی است چرا که می توانم در لیبتادورس بازی کنم که چالش بزرگی است. من کاملا آماده ام. می دانم که رئال هافبک های درجه یکی دار و تیم توانمندی است. بسیار قدرتمند هستند و خوب کار می کنند.”

این هافبک در مورد انتقال احتمالی خود با مبلغ 12 تا 15 میلیون به رئال گفت :” هرگز فکر نمی کردم که چنین قیمتی بیارزم. وقتی بازیکنی فوتبال را شروع می کند به چنین ارقامی فکر نمی کند.”

لوکاس سیلوا در مورد بازیهای اخیر ئرال گفت :” بازی رئال و کروز آزول را ندیدم چرا که به همراه خانواده در مسافرت بودم اما وقتی به خانه برگردم صحنه هایش را خواهم دید. تردیدی ندارم که رئال خیلی بهتر بوده است.”



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:13 | نویسنده : امیر محمد سپهری

امروز فلورنتینو پرز، لوکا مودریچ و بوتراگوئنو در جمع هواداران رئال مادرید در مراکش حضور خواهند یافت. در این مراسم 30 کانون هواداری رسمی رئال مادرید نیز حضور دارند.

گفته می شود که 3000 هوادار از اسپانیا به مراکش سفر کرده اند تا از کهکشانی ها حمایت کنند.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:11 | نویسنده : امیر محمد سپهری

فینال جام باشگاه های جهان تقابل رئال مادرید و سن لورنزو خواهد بود. قهرمان اروپا مقابل آمریکای جنوبی قرار می گیرد اما تفاوت بودجه دو تیم نجومی است.

ترانسفرمارکت می گوید که ارزش فعلی ترکیب رئال تقریبا 19 برابر بیش از سن لورنزوست. ارزش ترکیب رئال 688.8 میلیون یوروست و ارزش سن لورنزو 37.1 میلیون یورو.

ارزش هفت بازیکن رئال به تنهایی بیش از کل تیم سن لورنزوست :سرخیو راموس با 45 ،لوکا مودریچ با 55 ، تونی کروس با 45، خامس رودریگز با 60 ،گرت بیل با 80 ،کریس رونالدو با 120 وکریم بنزما با 45 میلیون یورو. ارزش بارینتوس، بهترین بازیکن تیم آرژآنتینی 5 میلیون یوروست.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:8 | نویسنده : امیر محمد سپهری

ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید امشب به دنبال سومین جامی خواهد بود که در دوران فوتبالش در قاره آفریقا کسب می کند.

کاپیتان رئال مادرید سابقه قهرمانی در نیجریه و افریقای جنوبی را دارد و امشب می خواهد در کشور مغرب قهرمان جام باشگاه های جهان شود.

ایکر کاسیاس در سال 1999 در زمانی که تنها 17 سال داشت، قهرمان جام جهانی زیر 20 سال به همراه اسپانیا شد. آرانزوبیا دروازه بان فیکس اسپانیا بود اما ایکر نقش درخشانی در آنمسابقات داشت و در مرحله یک چهارم نهایی پنالتی های مهمی را مقابل غنا مهار کرد.

کاپیتان رئال مادرید در سال 2010 نیز در جام جهانی آفریقای جنوبی قهرمانی رار از آن خود کرد.



تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:, | 14:7 | نویسنده : امیر محمد سپهری

ایسکو رهبر بازیکنان جوان رئال مادرید است. بازیکن شماره 23 رئال مادرید رهبر نسلی است که با حضور ناچو فرناندز، ایارامندی و دنی کارواخال قهرمان مسابقات زیر 21 سال اروپا در تابستان 2013 شد و حالا می خواهد با کسب جام باشگاه های جهان، پنجمین جامش در یک سال و نیم اخیر را کسب کند.

بازی مقابل سن لورنزو برای ایسکو خاص خواهد بود. او در فینال های اخیر رئال مادرید در ترکیب اصلی نبوده است. آخرین فینالی که به عنوان یار فیکس بازی کرد، بازی جام حذفی اسپانیا بود که جای رونالدوی مصدوم را گرفت اما در دو فینال بعدی رئال در لیگ قهرمانان و سوپرجام اسپانیا به عنوان نیمکت نشین به میدان آمد.

ایسکو در بازیهای اخیر در غیاب خامس رودرگیز و لوکا مودریچ عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است. او در مقابل کروز آزول نیز یک گل عالی زد و امشب می خواهد حضورش در فینال را با یک درخشش دیگر جشن بگیرد.



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 19:8 | نویسنده : امیر محمد سپهری
ادواردو هرناندز، وکیل خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو در مورد جدایی احتمالی این بازیکن از رئال در زمستان صحبت کرد. وی گفت :” گاهی مطبوعات زیاده از حد شایعه درست می کنند. چند روز پیش با سران رئال صحبت کردم. او در زمستان از باشگاه جدا نمی شود. مسلما دوست دارد بیشتر بازی کند اما باید سخت تلاش کند. رئال حتی اگر نخواهد او را حفظ کند، تا پایان فصل بازیکن این تیم خواهد بود. به هر صورت در پایان فصل باید با سران رئال و منچستر صحبت کنیم.” ادواردو افزود :” رئال مملو از بازیکنان بی نظیر است و طبیعی است که رسیدن به ترکیب مشکل باشد اما خاویر بازیکن سختکوش و توانمندی است.”

تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 19:1 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کارلوس ناوارو مونتویا، دروازه بان سابق آرژانتین افشا کرد که دوست دارد کریس رونالدو برنده توپ طلای آینده باشد.

وی گفت :” اگر قرار بود به بازیکنی جایزه دهند که بهترین نتایج را گرفته است نویر باید برنده می شد اما اگر قرار به انتخاب بهترین بازیکن سال باشد آن کریس رونالدوست. رونالدو سال بی نظیری داشته است.”

درخشش کریستیانو رونالدو به حدی بوده که حتی هموطنان مسی هم از او ستایش می کنند.



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 19:1 | نویسنده : امیر محمد سپهری

ادگاردو بائوزا، مربی سن لورنزو گفت که حریفش در جام باشگاه های جهان در کنار بایرن مونیخ و بارسلونا از بهترین تیمهای جهان است.

وی گفت :” رئال مادرید در کنار بایرن مونیخ و بارسلونا بیشترین توان فردی را در دنیا دارد. نمی توان فقط نگران یک بازیکن بود. در خط حمله بنزما ، رونالدو و بیل را دارند که می توانند خط دفاع حریف را به هم بریزند. باید تیمی بازی کنیم.”

بائوزا گفت :” درک نمی کنم که تیمی در فوتبال نتواند پیروز شود. سه روز فرصت استراحت و آماده شدن برای این بازی را داشته ایم. در 90 دقیقه مقابل رئال ممکن است که اتفاقات زیادی رخ بدهد و باید کاری کنیم که هر نتیجه ای رخ بدهد به خودمان افتخار کنیم. می دانم که آنچلوتی بازی ما را دیده است و سعی کرده نقاط ضعف و قوتمان را پیدا کند اما ما تلاش خودمان را خواهیم کرد.”



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 19:1 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کارلو آنچلوتی و تیمش می توانند شنبه سال رکوردهای خود را تکمیل کنند. همه راضی و خوشحال هستنمد و بازیکنان انگیزه زیادی دارند.

البته کارلو آنچلوتی نمی خواهد که بازیکنانش یک لحظه هم آرام بنشینند. در حقیقت او بین دو نیمه بازی با کروز آزول از بازیکنانش به خاطر سهل انگاری در دقایق پایانی نیمه اول مورد شماتت قرار داد.

هر چند که رئال 2-0 پیش بود، مربی ایتالیایی یعنی کارلتو بزرگ بین دو نیمه با خشم خطاب به بازیکنانش صحبت کرد. کارلتو به پیروزی راضی نمی شود. او می خواهد تیمش بدرخشد و زیبا بازی کند.

فریادهای کارلتو تاثیر مستقیمی روی این تیم داشت و توانستند که بهترین عملکرد خود را ارائه بدهند.



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 18:58 | نویسنده : امیر محمد سپهری
pepe4151

 موندو دپورتیوو اعلام کرد که بازی برگشت رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا در نیوکمپ در بامداد سوم فروردین در ساعت 00:30 برگزار خواهد شد.

این منبع اعلام کرد که این بازی یکشنبه برگزار می شود تا بارسلونا که چهارشنبه قبلش با منچستر سیتی بازی دارد کاملا بتواند استراحت کند. پیش از این بازی احتمال تقابل رئال و بارسا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری وجود دارد.



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 18:58 | نویسنده : امیر محمد سپهری

لوئیز میا، مربی سابق تیم امیدهای اسپانیا در ادعایی عجیب گفت که از نظر او مونتویا در سطح دنی کارواخال است.

وی اظهار داشت :” دنی کارواخال متولد 93 است و مونتویا متولد 91. من مونتویا را در اختیار داشتم. به نظرم سطح آنها مشابه هم است اما کارواخال فرصت بیشتری پیدا کرد. داگلاس بی ثبات است و مسلما اگر مدیران بارسلونا می خواستند مونتویا بازی می کرد.”



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 18:58 | نویسنده : امیر محمد سپهری

تصویر زیر نشان می دهد که خوزه مورینیو با قیچی پیراهن ایکر کاسیاس را پاره کرد و او را نابود کرد اما کارلو آنچلوتی دوباره سن ایکر را به اوج برگرداند!

 

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/MMD_424823_parece_que_ancelotti_ha_recuperado_al_santo.jpg